tirsdag den 17. juli 2012

Redskaber i Skøgens redskabsbælte V


Efter at beskæftiget os med de starter-kort, der hører til de tre grundpakker ”Damsel in Distress”, ”Sikke en blank tuba, du har” og ”Den milde Moder”, er det blevet tid til at vende blikket med de sidste ti starter-kort, nemlig dem der hører til den fjerde og sidste grundpakke: ”Your Arse is Mine, Mister”-pakken. Vi forudsætter i det følgende, at læseren er bekendt med pakkerne, så nye læsere bør vende tilbage og læse de tidligere indlæg i serien.

”Your Arse is Mine, Mister” tjener forskellige formål. Damsel-pakken får kunden til at føle sig stor ved at lade skøgen se lille ud, Tuba-pakken tager skøgen helt ud af billedet og fokuserer ensidigt på kundens forcer og Moder-pakken leder kunden bliver lille, så han kan føle sig draget omsorg for. Your Arse-pakken tager processen et skridt videre og fratager bevidst kunden indflydelse og ansvar for oplevelsen. Al kontrol lægges hos skøgen, som styrer skøgeriet håndfast.
Effekten af dette afhænger ikke kun af, hvilket af de nedenstående kort skøgen vælger at trække, men i lige så høj grad af hvilke af de i parentes nævnte metoder skøgen vælger at bruge i kombination med kortet. Samtlige conversation starters kan siges kælent og med honning i stemmen, men de kan også siges ned noget mere kant og kulde. Under alle omstændigheder er de generelt mest effektfulde, hvis de siges lavmælt. På samme måde anbefales det at holde øjenkontakt med kunden – ikke ulig den måde en domptør bruger sit blik til at dominere et dyr i cirkusringen.
Uanset om ”Your Arse is Mine, Mister” trækkes for at give kunden den vidunderlige oplevelse af at have opfyldt sin skøge i sådan grad med entusiasme, at hun ikke kan holde sig tilbage men simpelthen må have ham med hud og hår, eller om kortet trækkes fordi matadorens adfærd lader meget tilbage at ønske og nødvendiggør et alvorligt mål dressur, så spiller undertvingelsen af kundens vilje altid en stor rolle i Your Arse-scenarier.
Det samme gør i øvrigt div. props. Det anbefales derfor, at Your Arse-situationer altid gennemspilles i fuldt ornat – skøgeuniformen er sjældent mere effektfuld, end når en kunde skal have sin popo på kærlig komedie.

Efter disse indledende tanker vil vi straks gå videre til de ti kort og nogle af de muligheder, der ligger i dem.

”Du. Her. Lige nu.” (Skøgen vil ofte vinke kunden til sig med en enkelt lokkende pegefinger som så vendes mod jorden og viser præcis, hvor hun forventer, at matadoren knæler. En vifte kan også bruges til dette. Denne conversation starter kan også bruges med et sødt, lidt sky smil til at få den anspændte kunde til at give sig lidt mere hen til skøgeri-udenfor-hans-kontrol. Og sagt åndeløst, med nydelsesfulde lyde i stedet for punktummer, hovedet kastet tilbage og lukkede øjne, kan den få alle andre end de meste forhærdede matadorer til at gå fuldstændigt fra koncepterne).

”Kys mig dér” (Her er bitchviften bedste værktøj til at markere hvor. En skøge, der er ved at lade sig formilde kan vælge at pege på sin kind, mens en skøge der vil vise sig fra sin søde side måske vil indikere et punkt på sin skulder, hals eller barm. Hardcore skøger peger på deres stilettå, mens skøger på afstraffelsesmissioner med et hårdt blik vil pege på døren).

”Don’t move.” (Endnu et multi-purpose kort. Virker humoristisk hvis det siges med et skævt smil efter, at matadoren er blevet bundet til stol, seng eller spillebord med handsker eller strømper. Drilsk hvis det siges, mens skøgen udsætter ham for behandling, der gør det umuligt at forholde sig i ro. Det kan også siges med hårdt tilkæmpet beherskelse, når skøgen af forskellige årsager synes, at tingene skal forblive, som de er, eller med vrede, hvis matadoren har skredet en grænse – faktisk eller påstået. Eller i forbindelse med at skøger med danseopgraderingen demonstrerer deres talenter).

”Nå, så det tror du.” (Skøgen løfter øjenbrynene og smiler – skævt, stort, uartigt, truende eller hvad hun nu synes.)

”Oh no you don’t.” (Som ovenfor, bare en tand mere farligt. Tænk på den gamle historie om sadisten og masochisten, hvor masochisten siger ”Pin mig!” og sadisten, langsomt og nydelsesfuldt, siger ”Neeej!” – det er den vibe, der ligger i kortet).

”Nej!” (All-purpose kort. Kan siges, som om skøgen er overvældet af det, matadoren viser hende – et alternativ til ”Wow” med andre ord. Eller blandet med ”Ja!” og ”Åh!” i en stor forvirring. Men det kan også siges drilsk, koket, bestemt, vredt. Skøgens handlinger følger i denne sammenhæng naturligvis hendes tonefald – men mindre selvfølgelig hun vælger klassikeren at sige én ting og gøre en anden. Man er vel skøge…)

”Jeg vil hellere se maling tørre.” (Ofte – men ikke altid – et udtryk for, at skøgen er ved at være træt af sin matador og synes, han er en anelse trompetrist).

”Så stopper festen.” (Som ovenfor. Kan dog også benyttes drilsk, hvis matadoren er en tand for overophedet og udviser tegn på at blive for begejstret, før skøgen synes, at begejstring er på sin plads).

”Er du altid så dum, eller gør du dig særligt umage for min skyld?” (Benyttes kun til trompetrister, f.eks. når de spørger, om skøgen også er skøge til hverdag; udtaler sig om hvad, de mener, ville hænge ud, hvis de åbnede hendes korset; spørger om hendes litterære smag ikke er en anelse lummer eller om hun selv synes hun er lækker, når hun bliver afvist af ham den høje).

”Jeg kender et fint lille nummer med en ananas – vil du prøve?” (Vi henviser her læseren til indlægget om Skøgens frugtskål, hvor der refereres til hele to måder, hvorpå ananas benyttes af den dygtige skøge).

Med dette er vi nået til vejs ende med de ti starter-kort til de fire grundpakke. Vi har de sidste dage kigget på nogle af de forskellige værktøjer, skøger har til deres rådighed. Listen over disse er naturligvis langt fra udtømt, og serien fortsætter som lovet henover sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar