Efter at beskæftiget os med de starter-kort, der hører til de tre grundpakker ”Damsel in
Distress”, ”Sikke en blank tuba, du har” og ”Den milde Moder”, er det blevet
tid til at vende blikket med de sidste ti starter-kort,
nemlig dem der hører til den fjerde og sidste grundpakke: ”Your Arse is Mine,
Mister”-pakken. Vi forudsætter i det følgende, at læseren er bekendt med
pakkerne, så nye læsere bør vende tilbage og læse de tidligere indlæg i serien.
”Your Arse is Mine, Mister” tjener forskellige formål. Damsel-pakken
får kunden til at føle sig stor ved at lade skøgen se lille ud, Tuba-pakken
tager skøgen helt ud af billedet og fokuserer ensidigt på kundens forcer og
Moder-pakken leder kunden bliver lille, så han kan føle sig draget omsorg for.
Your Arse-pakken tager processen et skridt videre og fratager bevidst kunden
indflydelse og ansvar for oplevelsen. Al kontrol lægges hos skøgen, som styrer
skøgeriet håndfast.
Effekten af dette afhænger ikke kun af, hvilket af de nedenstående
kort skøgen vælger at trække, men i lige så høj grad af hvilke af de i parentes
nævnte metoder skøgen vælger at bruge i kombination med kortet. Samtlige conversation starters kan siges kælent
og med honning i stemmen, men de kan også siges ned noget mere kant og kulde.
Under alle omstændigheder er de generelt mest effektfulde, hvis de siges
lavmælt. På samme måde anbefales det at holde øjenkontakt med kunden – ikke
ulig den måde en domptør bruger sit blik til at dominere et dyr i cirkusringen.
Uanset om ”Your Arse is Mine, Mister” trækkes for at give
kunden den vidunderlige oplevelse af at have opfyldt sin skøge i sådan grad med
entusiasme, at hun ikke kan holde sig tilbage men simpelthen må have ham med
hud og hår, eller om kortet trækkes fordi matadorens adfærd lader meget tilbage
at ønske og nødvendiggør et alvorligt mål dressur, så spiller undertvingelsen
af kundens vilje altid en stor rolle i Your Arse-scenarier.
Det samme gør i øvrigt div. props. Det anbefales derfor, at Your Arse-situationer altid
gennemspilles i fuldt ornat – skøgeuniformen er sjældent mere effektfuld, end
når en kunde skal have sin popo på kærlig komedie.
Efter disse indledende tanker vil vi straks gå videre til de
ti kort og nogle af de muligheder, der ligger i dem.
•”Du. Her. Lige nu.” (Skøgen vil ofte vinke kunden til sig
med en enkelt lokkende pegefinger som så vendes mod jorden og viser præcis,
hvor hun forventer, at matadoren knæler. En vifte kan også bruges til dette. Denne
conversation starter kan også bruges
med et sødt, lidt sky smil til at få den anspændte kunde til at give sig lidt
mere hen til skøgeri-udenfor-hans-kontrol. Og sagt åndeløst, med nydelsesfulde
lyde i stedet for punktummer, hovedet kastet tilbage og lukkede øjne, kan den
få alle andre end de meste forhærdede matadorer til at gå fuldstændigt fra
koncepterne).
•”Kys mig dér” (Her er bitchviften bedste værktøj til at
markere hvor. En skøge, der er ved at lade sig formilde kan vælge at pege på
sin kind, mens en skøge der vil vise sig fra sin søde side måske vil indikere
et punkt på sin skulder, hals eller barm. Hardcore skøger peger på deres
stilettå, mens skøger på afstraffelsesmissioner med et hårdt blik vil pege på
døren).
•”Don’t move.” (Endnu et multi-purpose kort. Virker
humoristisk hvis det siges med et skævt smil efter, at matadoren er blevet
bundet til stol, seng eller spillebord med handsker eller strømper. Drilsk hvis
det siges, mens skøgen udsætter ham for behandling, der gør det umuligt at
forholde sig i ro. Det kan også siges med hårdt tilkæmpet beherskelse, når
skøgen af forskellige årsager synes, at tingene skal forblive, som de er, eller
med vrede, hvis matadoren har skredet en grænse – faktisk eller påstået. Eller
i forbindelse med at skøger med danseopgraderingen demonstrerer deres talenter).
•”Nå, så det tror du.” (Skøgen løfter øjenbrynene og smiler
– skævt, stort, uartigt, truende eller hvad hun nu synes.)
•”Oh no you don’t.” (Som ovenfor, bare en tand mere
farligt. Tænk på den gamle historie om sadisten og masochisten, hvor masochisten
siger ”Pin mig!” og sadisten, langsomt og nydelsesfuldt, siger ”Neeej!” – det
er den vibe, der ligger i kortet).
•”Nej!” (All-purpose kort. Kan siges, som om skøgen er
overvældet af det, matadoren viser hende – et alternativ til ”Wow” med andre
ord. Eller blandet med ”Ja!” og ”Åh!” i en stor forvirring. Men det kan også
siges drilsk, koket, bestemt, vredt. Skøgens handlinger følger i denne
sammenhæng naturligvis hendes tonefald – men mindre selvfølgelig hun vælger
klassikeren at sige én ting og gøre en anden. Man er vel skøge…)
•”Jeg vil hellere se maling tørre.” (Ofte – men ikke altid
– et udtryk for, at skøgen er ved at være træt af sin matador og synes, han er
en anelse trompetrist).
•”Så stopper festen.” (Som ovenfor. Kan dog også benyttes
drilsk, hvis matadoren er en tand for overophedet og udviser tegn på at blive
for begejstret, før skøgen synes, at begejstring er på sin plads).
•”Er du altid så dum, eller gør du dig særligt umage for
min skyld?” (Benyttes kun til trompetrister, f.eks. når de spørger, om skøgen
også er skøge til hverdag; udtaler sig om hvad, de mener, ville hænge ud, hvis
de åbnede hendes korset; spørger om hendes litterære smag ikke er en anelse
lummer eller om hun selv synes hun er lækker, når hun bliver afvist af ham den høje).
•”Jeg kender et fint lille nummer med en ananas – vil du
prøve?” (Vi henviser her læseren til indlægget om Skøgens frugtskål, hvor der
refereres til hele to måder, hvorpå ananas benyttes af den dygtige skøge).
Med dette er vi nået til vejs ende med de ti starter-kort til de fire grundpakke. Vi
har de sidste dage kigget på nogle af de forskellige værktøjer, skøger har til
deres rådighed. Listen over disse er naturligvis langt fra udtømt, og serien fortsætter
som lovet henover sommeren.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar